Úvod -> Volný čas
Umění empatie v týmu aneb EMOČNÍ INTELIGENCE pro managery- Online
Akce již proběhla
10.03.2021
Akce již proběhla
Zoom, konference, Online
Aktuální Volný čas
Odměňování v kostce- Online
online akce
3 500 Kč
Dali jsme si kus práce a vymazlili pro vás on-line kurz k odměňpvání. Na co se můžete těšit?· Praktický kurz, založený na principech a znalostech z různých společností,· Školit budou experti s více jak 20 let Comp&am...více
Popis akce Umění empatie v týmu aneb EMOČNÍ INTELIGENCE pro managery- Online
On-line webinář na ZOOM ve středu 10. března 2021 od 15:00 do 17:00 hodin.
Ve spolupráci s P-PINK Pardubice
Emoce jsou pro práci managera důležitější mnohem více, než si běžně uvědomujeme… Nejdůležitější je schopnost zvládat své osobní emoce, které sám žiji a následně získat schopnost vnímat emoce u druhých lidí ve svém týmu a podle toho individuálně adaptovat svou komunikaci. Ano, osobnost managera nesmí ignorovat emoční inteligenci, protože to může mít zásadní vliv na efektivitu práce celého týmu!
Obsah školení - webináře:
- Mysl a mozek a vědomí a koncentrace
- Typy emocí a jak je definovat
- Neverbální signály a jak je interpretovat
- Sebeobraz a zpětná vazba - jak ji poskytovat
- Hierarchie hodnot a etiko terapie
- Jak zvládat negativní emoce /nejen/ v managementu
- Kompetence emoční inteligence - umění individuální empatie
- Jak změnit své zavedené vzorce prožívání emocí
- 6 klíčových vlastností empatického managera
Představení - Vít Baloušek, lektor a konzultant, marketér GoodIdeas.cz
- Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter i kreativní ředitel, kdy řídil tým 18 pracovníků v reklamní agentuře. Má 25 let zkušeností v marketingu a reklamě, působil v mezinárodních reklamních agenturách Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett.
- Specializuje se 12 let na originální vzdělávání v oblastech – kreativní reklamní tvorba, strategický marketing, tvorba značky, komunikační dovednosti, digitální komunikace a sociální sítě - školil mimo jiné tyto značky: Amazon, Česká spořitelna, Komerční banka, Ministerstvo pro místní rozvoj, Devro, Kofola, Eset, LMC – Jobs.cz, Severočeské doly, Škoda Power, Czech Tourism, Toplac, Unipetrol, Penny Market, Hospodářská komora ČR…
- Školí systematicky PR komunikaci, je garantem programu MBA studia – Ústav práva a právní vědy
- Zaměřuje se dlouhodobě také na oblast automotive - školil značky Škoda Auto, Fiat, Renault, Peugeot, Citroen, Kia…
- Nyní se věnuje jako lektor a trenér předávání svých zkušeností z praxe – školí formou workshopu s důrazem na aplikaci do praxe. Zaměřuje se na zlepšování firemních výsledků.
- Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy na našem trhu – kniha vyšla v nakladatelství Computer Press pod názvem Žijte a myslete kreativně
- Realizované vzdělávací programy
ULOŽIT SI TUTO AKCI