Novinky v kultuře

15.03.2024

Limitovaná edice Coca-Cola K-Wave Zero Sugar oslavuje hudební styl K-Pop

Praha, 21. února 2024 –Coca-Cola aktuálněpředstavuje první edici Coca-Cola Creations roku 2024. Je jí Coca-Cola K-Wave Zero Sugar, která oslavuje fanoušky K-Popu a přináší jim jedinečnou příležitost propojit se se svými oblíbenými umělci jak v digitálním, tak i v reálném světě.

Přiotevření plechovky Coca-Cola K-Wave Zero Sugar zažijí fanoušci stejný pocit vzrušení, které cítili při prvním setkání s K-Popem. S každým douškem si pak dopřejí osvěžující ovocnou chuť nápoje Coca-Cola s nádechem kouzla K-Popu.

 

Pro spolupráci na kampanizískala Coca-Cola nejžhavější skupiny K-Popu– Stray Kids, ITZY, NMIXX a zakladatele JYP Entertainment J.Y.Parka. Ti se spojili a vydali ultimátní hymnu K-Popu „Like Magic“. Přes QR kód na nápojích Coca-Cola K-Wave Zero Sugar získají fanoušci online přístup na velkolepý koncert K-Wave, který proběhne v červnu v jihokorejském Soulu a vystoupí na něm zmiňovaní umělci.

 

„Jsme nadšeni, že můžeme na českém a slovenském trhu vůbec poprvé představit limitovanou edici Coca-Cola Creations. První letošní příchutí je Coca-Cola K-Wave Zero Sugar, která je inspirovaná uměním K-Popu. S jejím uvedením Coca-Cola přináší nejen novou příchuť, ale takénabídne nevšední prožitek „K-Wave Experience“.  Prostřednictvím tohoto jedinečného digitálního zážitku si budou moci fanoušci personalizovat píseň „Like Magic”, nahrát do ní svůj hlas nebo svého avatara a následně vše sdílet na svých sociálních sítích. Do kampaně se zapojí i vybraní lokální influenceři, například Pam Rabbit nebo Adam Pavlovčin,”říká Mária Drotárová, senior brand manager Coca-Cola pro ČR a SK.

 

V rámci uvedení na trh v České a Slovenské republice bude limitovaná edice Coca-Cola Creation K-Wave podpořena digitální kampaní, komunikací na sociálních sítích a spoluprací i s místními influencery jako například Pam Rabbit nebo Adam Pavlovčin, podporou v místě prodeje a PR kampaní. Coca-Cola se také rozhodla při této příležitosti navázat partnerství s Czech Korean Production a podpořit letošní taneční soutěž, která proběhne v březnu.

 

Limitovaná edice Coca-Cola K-Wave Zero Sugar je dostupná na vybraných trzích po celém světě, včetně Spojených států, Španělska, Singapuru, Jižní Koreje a samozřejmě České a Slovenské republiky.

 

Globální kampaň byla vytvořena agenturami Forpeople, Virtue, WPP Open X/Ogilvy PR a EssenceMediaCom.

 


Limitovaná edice Coca-Cola K-Wave Zero Sugar oslavuje hudební styl K-Pop


Další novinky v kultuře